ד"ר ניר זיידר

ד"ר ניר זיידר הוא מומחה ברפואת עיניים, מן המנוסים והטובים שבמנתחי העפעפיים בארץ, שביצע עד כה אלפים רבים של ניתוחי עפעפיים מכל הסוגים (תיפקודיים ואסתטיים).

ד"ר זיידר הוא בעל מומחיות ייחודית באוקולופלסטיקה, תחום העוסק בכירורגיה פלסטית של העין, ארובת העין ודרכי הדמעות.

ד"ר זיידר הוא רופא עיניים בכיר ואחראי תחום האוקולופלסטיקה במחלקת העיניים במרכז הרפואי רמב"ם, ומנהל מרפאת עיניים פרטית בחיפה.

קורות חיים מקצועיים

ד"ר זיידר הינו בוגר בהצטיינות של הפקולטה לרפואה של הטכניון בחיפה (1984-1991), במסגרת העתודה האקדמית של צה"ל. את הסטאז' ביצע ברמב"ם, ולאחר מכן התגייס לצה"ל, שם ביצע שורה ארוכה של תפקידים: רופא גדודי, רופא חטיבתי , מנהל מרפאה ותפקידי מטה.

עם סיום הפרק הצבאי ביצע התמחות במחלקת העיניים של רמב"ם (1996-2003).

גבר מחייך מול עיגול עם אוקולו פלסטיקה ועפפעפיים.

בתום ההתמחות, התקבל ד"ר זיידר לשנת התמחות-על באחת מתוכניות ההשתלמות הבודדות והיוקרתיות הקיימות בארה"ב לרופאי עיניים זרים, והמאושרת על ידי האירגון האמריקני לאוקולופלסטיקה (ASOPRS), במרכז הרפואי של אוניברסיטת ווירג'יניה (UVA Medical Center), בשרלוטסוויל, ווירג'יניה. התוכנית (2003-2004) נוהלה על ידי פרופ' שרה קלטריידר, שרת החינוך של ה-ASOPRS, מן המובילות בתחום בארצות הברית, ובהדרכתה למד וביצע ד"ר זיידר מיגוון פרוצדורות כירורגיות אוקולופלסטיות מכל הסוגים.

עם חזרתו של ד"ר זיידר ארצה, הוא השתלב, כרופא בכיר, במחלקת העיניים של רמב"ם וביחידה לאוקולופלסטיקה, ולאחרונה אף זכה בתואר עובד מצטיין שנתי של בית החולים. במסגרת עבודתו בבית החולים עוסק ד"ר זיידר בפיתרון כירורגי של בעיות מורכבות, כולל שיתוף פעולה עם תחומים נוספים, כגון אף-אוזן-גרון, פה ולסת, פלסטיקה כללית ונוירוכירורגיה.

לחצו על התמונות לצפייה בתעודות ההסמכה של ד"ר זיידר

פעילות אקדמית והתנדבותית

ד"ר זיידר נטל חלק, במהלך השנים, בשתי משלחות התנדבותיות של רופאי עיניים, שיצאו מטעם משרד החוץ הישראלי, על מנת לתת סיוע וטיפול לפליטים ותושבים במדינות באפריקה, שמשוועים לקבלת טיפול כירורגי לפיתרון מצוקותיהם.

המשלחת הראשונה יצאה לאנגולה, במערב אפריקה שמצוייה במשבר קשה מאז מלחמת האזרחים שהשתוללה שם. המשלחת השנייה יצאה למחנה הפליטים קקומה, על גבול סודן – קניה וטיפלה בפליטים מדרפור שבסודן, סומליה, ואריתריאה.

גבר בוחן קבוצת אנשים שלובשים חולצה לבנה.

ד"ר זיידר הוא בעל מינוי אקדמי של מרצה קליני בטכניון, הוא פירסם שורה של מאמרים רפואיים בעיתונים המובילים בעולם, ומשמש סוקר מומחה בעיתונים מובילים בעולם, ביניהם הירחון של האיגוד האמריקני לאוקולופלסטיקה. בשנת תשפ"ב נבחר ד"ר זיידר למרצה מצטיין בפקולטה לרפואה של הטכניון.

לחצו כאן למעבר לרשימת הפרסומים האקדמיים של ד"ר זיידר בעיתונים המקצועיים המובילים בעולם

ד"ר זיידר נוטל חלק בכנסים ארציים ובינלאומיים, מרצה בקורס ללימודי המשך של מתמחים ישראליים ברפואת עיניים בטכניון, וחבר באיגוד רופאי העיניים הישראלי ובחוג הישראלי לאוקולופלסטיקה.

לד"ר זיידר מרפאה פרטית חדשה ומאובזרת במרכז הרפואי איינשטיין בחיפה. במרפאה הוא נותן ייעוץ למטופלים פרטיים ולמטופלים המבוטחים בכל חברות הביטוח.

הניתוחים מתבצעים במרכז החדיש לניתוחי עיניים, מעיין, במתחם הצ'קפוסט, רחוב מרקוני 10, שבחיפה.

בנוסף, ד"ר זיידר מנהל שני פורומים אינטרנטיים המיועדים למטופלים, בהם ניתן לשאול שאלות אודות ניתוחי עפעפיים, דרכי הדמעות וארובת העין.

גבר עורך ניתוח אפפיים כשהוא יושב מול מיקרוסקופ.

ד"ר זיידר מתחייב להיות קשוב למטופל ולתת ייעוץ וטיפול מקצועי מן המעלה הראשונה, באופן פתוח ובגובה העיניים, תרתי משמע.

ההשכלה והניסיון הרחבים של ד"ר זיידר ברפואת העיניים בכלל ובתחום האוקולופלסטיקה בפרט – מאפשרים לתת טיפול כוללני בבעיות הדורשות התערבות כירורגית בסמוך לעין, תוך שמירה על העין ובריאותה.